שאלות ותשובות

הזמנות

איך מבצעים הזמנה באתר?

בכל מוצר יש כפתור הוסף לסל, לחץ על כפתור הוסף לסל, המוצר יתווסף לעגלת הקניות שלך ומיד תעבור

לעמוד העגלה שלי, אם יש לך קוד קופון הזן אותו, אם לא לחץ על כפתור המשך לתשלום.

בעמוד המשך לתשלום אתה צריך להזין את פרטי המשלם ופרטי מקבל המשלוח.

בחר בסוג המשלוח ( איסוף עצמי / משלוח מהיר )

התקדם לעמוד תשלום ע”י בחירה בסוג התשלום ( כרטיס אשראי / PAY-PAL )

האם אפשר להזמין בטלפון במקום באתר?

בוודאי. אחד מהנציגים שלנו ישמחו לסייע לך בהזמנה . חברתנו עובדת בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 בטלפון 03-6098887 או שתשאירו פרטים בצור קשר ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

איך אוכל לוודא שקיבלתם את ההזמנה שלי?

לאחר ביצוע ההזמנה ומילוי כל הפרטים ישלח אליכם מייל עם חשבונית מס/קבלה ומייל נוסף עם אישור ההזמנה.

האם אפשר לשנות את ההזמנה לאחר הביצוע שלה?

בוודאי, כל עוד המשלוח לא יצא יש אפשרות להחליף את המוצרים טלפונית.

מה אני עושה במידה ואני רוצה לבטל את ההזמנה?

ניתן לבטל הזמנה טלפונית, במידה והמשלוח יצא, תחוייב רק עבור המשלוח ותקבל זיכוי עבור שווי המארז.

ניתן להחזיר רק מוצרים שסגורים באריזתם המקורית.

האם ניתן להרכיב מארז מותאם אישית עם מוצרים מתוך האתר?

ניתן להרכיב מארז מתנה טלפונית או להשאיר את הפרטים בטופס צור קשר, נציג ישמח לעזור לכם

להרכיב מארז מותאם אישית.

איפה ניתן לראות את המוצרים שאפשר להכניס למארזים בהתאמה אישית?

ניתן לבחור מוצרים מתוך כל המוצרים המופיעים באתר ובמארזים הנמצאים באתר.

משלוחים

האם אתם עושים משלוחים?

אנחנו עושים משלוחים לכל הארץ על פי מדיניות המשלוחים שלנו.

האם ניתן לאסוף את המוצר?

ניתן לאסוף את המוצר ברחוב הבונים 9 רמת-גן בתיאום מראש

האם אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

ניתן לשנות כתובת במידה והמשלוח לא יצא, במידה והמשלוח יצא תחויב בעלות משלוח נוספת.

מתי המארז יגיע אלי?

השליחים שלנו מגיעים בין השעות 9:00-17:00 , במידה ולא צויין תאריך רצוי למשלוח,

המשלוח ישלח ביום שלמחרת באזורים של משלוחים מהיום להיום או יומיים לאחר ביצוע ההזמנה

לשאר רחבי הארץ.

[ajax_login]

 

האם אתה רוצה שנזכיר לך תאריך חשוב כמו יום הולדת או יום נישואין ?

Facebook Connect